Go Chelsea Go Chelsea II


Yes!

MU kalah 1-2 kepada Chelsea menjadikan mata pasukan mereka setara.

Aku bagaikan mahu berpesta riang. Walaupun Mu masih ada peluang untuk menjuara EPL jikalau memenangi 2 perlawanan selepas ini, namun sekurang-kurangnya dengan kemenangan Chelsea ke atas MU mencerahkan peluang Chelsea untuk mencium haruaman kemenangan.


Maaf untuk peminat MU, aku bukan peminat fanatik Chelsea sampai hendak bersuka ria disini. Aku sekadar meraikan kemenangan peribadi. Hanya peribadi sahaja. Sekali lagi aku katakan aku bukan peminat pasukan bola tetapi atas desakan-desakan posisi tertentu aku terpaksa menidakkan sokongan pada MU.

Maaf kipas-susah-mati Mu, aku hanya boleh mengharapkan kekalahan MU. Go Chelsea go Chelsea


2 thoughts on “Go Chelsea Go Chelsea II”

    1. MatematisMuda: HAhaha, setelah 4 tahun, baru aku reply komen ini, Oh, tidak, aku kawan dengan kau selama 4 tahun dari kau belum kahwin, sampai sekarang?

      Saya tidak minat, tetapi telah bertanding dengan seseorang peminat MU. Itu sahaja🙂

      Like

Tinggalkan Jawapan

