Aku semakin kuat makan..


Ok!

Finally inilah tajuk PITA aku yang bisa membuatkan aku tidak tidur malam. Bersengkang membaca jurnal dan buku yang aku kurang gemar. Memaksa aku berlari dari satu jabatan ke satu jabatan hanya untuk memiliki secebis maklumat penting (ibu, anakmu terasa mahu motor atau motokar, apa-apa sahaja.

Dan… mulai saat ini,

Mimpi ngeri pun bermula,

Tidurku tak keruan,

Mandiku antara basah dan tidak,

Tetapi aku tahu satu perkara yang pasti..

.

.

.

.

.

.

Nafsu makanku pasti bertambah. Huhuhu.

P/s : Bagaimana untuk aku menulis tesisku didalam bahasa Melayu? Tolong!! Ironi sungguh!

4 thoughts on “Aku semakin kuat makan..”

  1. cik ainunl! jangan buat tesis dengan bahasa berbunga-bunga tau! Aku tahu.. untuk kita yang gemarkan karya sastera.. (dan aku yang suka menulis berbunga-bunga).. susah sangat untuk aku jadi straight to the point. haha.

    Nasib baik final year project aku dalam bahasa inggeris. Aku yang tak terer bahasa inggeris ni boleh la menulis direct tanpa bahasa bunga-bunga.hehe

    Like

  2. baik cik filzah hanis..
    kau tahu betapa susahnya menulis benda-benda saintifik ini di dalam bahasa. sebab itu aku kira mereka-mereka golongan sainstis payah benar nak hasilkan jurnal dalam BM.
    yang susahnya aku~
    nak kaji pasal mangroves kat Malaysia..
    guna jurnal dari amerika..
    apa kes?

    Like

Tinggalkan Jawapan

