Aku dieksploitasi! Sungguh!


Pertamanya harus diingatkan disini, aku sememangnya bukan golongan yang gipang (gila pangkat), mencapap (mencari publisiti murahan) dan kata yang seakronim dengannya.

Tapi apabila kawan-kawan minta tolong, aku jenis yang susah untuk kata tidak dan benda-benda macam inilah yang mendorong (mungkin) untuk aku cenderung kepada gelaran di atas.

Baik!

Situasinya begini.

Aku sedang duduk bersenang-lenang di café.

Seorang kawan datang minta tolong dan matanya bersinar-sinar penuh kasihan.

Aku tidak sampai hati menghampakan harapan dia.

Dan

Aku ditarik ke tempat kejadian

Untuk menjadi..

.

.

.

.

.

Pelakon extra! Cis!

Inilah kawasan kejadian tersebut..


Tapi diakhir waktu shotting-shotting ni aku dapat RM RM RM.. wah kayo den!

P/s : Saya dengan ini menasihatkan pembaca blog ini agar tidak menonton drama Bila Purnama Rebah ketika dekat-dekat waktu raya di RTM jikalau anda tidak mahu mendengar seorang gadis berkurung didalam biliknya waktu raya lantaran perasaan segan melampau. Sekian.

Advertisements

8 thoughts on “Aku dieksploitasi! Sungguh!”

  1. kikiey ; Alhamdulilah.. bolehlah beli kasut baru. ngeh ngeh

    ariefdj: ala pemain yang kecil-kecil sahja. mungkin bagus dramanya. say apun enggak tahu. rasanya tidak tersiar di indonesia kot.

    redapples : aish~ artis la sgt kan.. huhu.. segan tau. jgn nak tgk drama tu. diulangi jgn tengok! hehe

    Like

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s