Kali pertama aku kena tag!


Untuk maklumat inilah kali pertama aku ditag. Maka dengan penuh rasa bersemangat aku cuba untuk menjab setiap soalan-soalan yang diberi.. tQ Filz sebab beri kesempatan ini.
a) Answer the questions below, do a Google Image Search with you answer, take a picture from the first page of results. Do it with minimal words of explanation.

1. The age you’ll be on your next birthday

14 Mac 2009(143)
2. Place you want to travel to

Nak jalan-jalan satu dunia
3. Your favourite place:

Kedai Muzik (layan lagu)

4. Your favourite food;

Semua makanan kecuali yang hijau-hijau tu. hehe
5. Your favourite pet;

Wonder pets, wonder pets dah berjaya. Hehe

6. Favourite colour combination;

Ungu!

7. Favourite piece of clothing;

The red Kebaya? hehe

Sepasang baju kebaya
8. Your all time favourite song

Ebiet G. Ade.

9. Favourite TV show

Drama bersiri GODA yang baru je habis. best!

Memang suka betul cerita ini.

Walaupun orang kata cerita ini untuk gedik-gedik tetapi aku suka skripnya.
Yang penting cerita Red Film aku boleh layanlah

10. First name of your significant crush;
11. Which town do you live in;

Batang Berjuntai
12. Your screen name/nickname;

YANA
13. Your first job:

Cashier
14. Your dream job;


Ecologist

Tak pun penulis yang berjaya
Tak pun jadi surirumah tangga yang berjaya. hehe
15. One bad habit that you have

Tidurrrr
16. Worst fear;

….
17. Things you’d like to do before you die

Mengembara dan keliling dunia
18. The first thing you’ll buy if you get $1,000,000.00

Rumah!

7 thoughts on “Kali pertama aku kena tag!”

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s