Drama-drama….


Aku jelak!

Aku rasa sakit!

Aku jemu melihat drama wajah-wajah baik.

Muka-muka yang ingin mahkota tetapi pemikiran kosong.


Benarkah ada Gadis Melayu dari program ini kalau

bahasa cacar-marba?

pakaiannya tak kena adat?

pemikiran zulmat?

Fikirkan….

8 thoughts on “Drama-drama….”

  1. haha.. aku tak tengok realiti TV ni..

    nasib baik aku tahu pasal benda ni masa audition dia dah habes. kalau tak, aku mesti masuk.

    klau aku masuk benda ni, agak agak kau, aku akan menang tak? 😛

    Like

  2. diana : aduhai diana. aku bukan puitis pun. kata2 aku ni pun cacar marba tau.mungkin bila banyak membaca akan mendidik untuk jadi lebih puitis kot..hehe..

    filz : aku rasa kau tak layak kot sebab kau tak reti nak hiporkit macam mereka yang tersebut tu. yang masuk progrm cam ni org yang reti berlakon je. bukankah tv itu sendiri sifatnya ,menghibur dan lakonan?

    Fuzama : benar… hanya dia yang tahu siapa yang benar dan jujur kan?

    syida : aku tak ikut tonton pun tapi aku nak tahu apa yang ciri-ciri gadis melayu sgt tu. hehe

    sue : mmg pun. tak tahan tu bahasa yang mereka guna. “kitaorg buat menda ni”. apa la. tak boleh ke guna bahasa beradap dari bahasa rojak? aish~

    gerektua : saya rasa penerbit tersepit antara tuntutan komersil dgn matlamat la.. hehe

    Bayan : mmg pun tetapi kalau memasak pun tak tahu bagaimana tahu rempah ratusnya? kan?

    Like

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s