Aku kecewa, hampa, kosong dan rasa parah


Awal bulan 12 aku rancang mahu ke..

1 MASKARA 13hb Disember


2 Teater bangsawan di Panggung Bandaraya KL

3 MPR 08

4 Tonton wayang puas-puas

..apabila aku balik ke Kuala Lumpur dan tinggalkan tanah pesisir air ini.

Tetapi semuanya musnah ranah. Keinginan yang meluap jadi sejuk bagaikan api marak disimbah air hujan. Sadis. Semuanya sebab universiti aku ditenggelamkan tangisan hujan dan presentation progress aku dibatalkan serta ditunda 15hb.

Parah dan aku hampa. Kosong..

4 thoughts on “Aku kecewa, hampa, kosong dan rasa parah”

Tinggalkan Jawapan

