Ketakutan!


Kawan,

Kamu tahu apakah ketakutan yang paling harus ditakuti?

Ketakutan itu ialah apabila kau sudah hilang rasa takut dan tidak takutkan apa-apa lagi.

 

 

Ketika ini, aku berdepan dengan ketakutan itu. Aku tidak merasa takut. Aku hadapi risikonya dengan tenang dan dengan wajah tanpa salah

 

Kawan,

Sila nasihatkan aku agar berasa takut. Tolonglah nasihatkan aku sekarang.

 

Tolonglah!

Advertisements

8 thoughts on “Ketakutan!”

  1. Takut hanya pada Dia…Dia Tuan kita hamba…
    Hormat, kasih, simpati mungkin untuk kita dan mereka atau apa-apa saja… 🙂

    Like

  2. assalamualaikum w.b.t.

    ainunl muaiyanah…
    ketakutan yang tidak ditakuti… erm, betul jugak tuh. kenapa perlu belajar untuk takut sekarang, sedangkan rasa takut itu sudah tiada dalam kamus hidup kita. ilham sendiri kadang-kadang rasa takut bila orang cakap, “Eh, Hafiz… Ko nih memang tak takut apa2 ek?” terasa macam diri ini aneh… tapi keanehan itu indah juga… ha3…

    Like

  3. Ilham Hafiz : Ada satu masa kita ho;ang rasa takut biarpun kita tahu risikonya. Aduh. Saya tak suka perasaan sedemikian rupa.

    Koboi : Ini orang. Bukan zombie. Ada kalanya satu ketika tu, kita jadi tak takut apa-apa. Kita buat bodoh sahaja dgn keadaan.

    Orang suka gelak tak takut apa apa pun : boleh sahaja kalau temankan. hehe. Temankan ajar spss bukan teman tolong tgk je

    Like

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s