Aku telah pulang~


Aku ke PPNM dan pulang ke rumah kayu tiang beribu. Aku seperti penyu yang pulang ke tanah asalnya di musim . Seperti sireh pulang menemui ganggang. Ah rindunya bau alamiah.

 

Rindunya pada kenangan kecil yang ada pedih dan manisnya.

 

Ya, aku kembali menjadi perawan sunti yang duduk diam-diam di rumah seolah-olah tiada . Apa rancangan cuti panjang ini?

 

 

urm..

 

 

 

apa ya…

 

 

 

 

 

ehem…

 

 

 

 

 

 

Mempersiapkan diri untuk menjadi bakal isteri yang baik dan solehah. Hahahahaha

 

 

 

p/s : Ayat terakhir itu kawan aku yang taip. Bukan aku. Bukan tau🙂

16 thoughts on “Aku telah pulang~”

  1. tahniah kawan..aku ingat nak langkah bendul kau..hihi…sabar ek..nanti aku kirim kad undangan..

    hahahahahahahahahahahahaha~

    Like

    1. Syahidah : Masin mulut, kau kahwin dulu sebelum aku. Masa itu aku senyum sumbing sahaja. wah syahidah yang pemalu untuk mengeja perkataan cinta it boleh pula kahwin leh awal dari aku ini. haha

      Like

    1. Zulkifli Mohamed : Amen, Saya amenkan sahaja. Moga muncul calon yang baik dan saya bisa menjadi calon yang baik untuknya juga

      p/s : terasa bersemangat pula mahu mempelajari segala seni rumah tangga. Ibu tolong anakmu ini..

      Like

  2. assalamualaikum w.b.t.

    ainunl muaiyanah…
    bila nak bawa saya tengok kunang-kunang? huhu. rindunya suasana kampung… rindunya nak mendengar bunyi cengkerik…

    Like

  3. Selamat semuanya….moga kau bisa jadi seperti itu atas keikhlasanmu….
    Kalau betul dah bersedia jangan lupa kirim berita…hehehe🙂

    Like

Tinggalkan Jawapan

