Puisi Merdekakan Hatimu – Tunas Cipta Oktober 2009


merdekalah hatimu 2Aish

Puisi aku disiarkan di Tunas Cipta Oktober 2009. Mula-mula mahu rasa bunga-bunga dalam hati tetapi bila tatap puisi yang disiarkan, bunga-bunga bertukar menjadi kupu-kupu dalam perut pula.

Eh kenapa puisi tahun lepas disiarkan semula? Aneh aneh.

Jadi bukan salah aku kan bila puisi yang sama disiarkan kembali di majalah yang sama? Bukan salah aku kan? (sambil buat muka tidak bersalah)

Lalu ini karya yang ke tujuh disiarkan pada tahun ini. Aku rasa nak letakkan target 10 karya lah.

Boleh?


4 thoughts on “Puisi Merdekakan Hatimu – Tunas Cipta Oktober 2009”

  1. salam.. saya ingin jadi seperti kamui.. tidak sama.. hampir sahaja..
    bagaimana mau hantar karya ke akhbar seperti kamu.. buleh bukakan cara.. aku kira kau lebih mesra.. maka akupun bertanya! 🙂

    Like

    1. Setiakasih : Jadi seperti saya yang bagaimana?
      🙂

      mahu menghantar karya ya. pertama dapatkan buku atau majalah tersebut. lihat di bahagian cerpen atau majalah. kadang-kala disisipkan alamat untuk menghantar. lebih baik guna email daripada pos. ataupun hantar sahaja pada editor majalah tersebut.. 🙂

      Like

Tinggalkan Jawapan

