Terima Kasih!


Baik. Aku mahu mengambil peluang ini untuk mengucapkan terima kasih kepada :

Mattjailicious
(baca : Mat Jailious) : Menunjuk arah ketika sesat semasa hujan renyai-renyai. Malah terus sahaja menambah nilai kredit telefon aku sewaktu kehabisan semasa ralat menghubungi dia untuk bertanya arah. Aku ini Venus, jadi memang buta arah sedikit.

En Arif Atan : Untuk perbualan yang singkat tetapi memberi inspirasi untuk menjawab soalan dari pihak itu serta memberi keyakinan dan ucapan selamat sebelum hari tersebut.

En Azhan Uthmani : Kesudian membalas email dan berkongsi pengalaman serta tips-tips. Benar, sangat membantu.

Ode : Sudi menghantar dan sama-sama tersesat jalan juga. Malah menunggu sehingga urusan selesai.

Kawan-kawan yang memberi ucapan semangat.

DAN

 

Arjuna : Si dia yang bersabar bila aku sering sahaja tersesat jalan ketika mahu ke tempat baru itu. Maaf ya, aku sering sahaja memberi pandu arah yang salah. Tidak mahu kompromi walaupun dia mahu menuju arah yang betul. Terima kasih kerana sering menemai sewaktu pergi dan pulang dari kerja. Tanpa jemu. Selama ini.

 

 

 

 

 


 

12 thoughts on “Terima Kasih!”

  1. assalamualaikum w.b.t.

    ainunl muaiyanah,
    tahniah atas pencapaian demi pencapaian yang diraih. insyaAllah, saya yakin awak mampu menggapai lebih banyak kejayaan di masa-masa mendatang. walau apapun jalan yang kita pilih, jangan pernah mengalah. teruskan melangkah!

    ilham.hafiz
    14-10-2009
    taiping, perak.

    Like

Tinggalkan Jawapan

