Promosi : Demo CD Nyanyian Jalanan


Ada berita. Berita dari Bandar Seharum Syurga.

Nyanyian Jalanan bakal lancarkan album demo-nya. Nyanyian Jalanan ya, Bukan nyanyian hujan. Nyanyian hujan bukan band tapi blog. Tapi Nyanyian Jalanan? Sila rujuk maklumat yang saya rompak dari facebook mereka (ya, teknologi makin canggih. Tak payah promosi di akhbar)

Sebuah kumpulan kugiran dari Temerloh, Pahang.

Asalnya dari kemahiran menghilangkan data komputer para pelanggan pada penghujung tahun 2002.Ya, di hujung padang sana.

Walaupun tidak keluar apa-apa material yang boleh disentuh tapi sempat menyebarkan lagu di jalur internet dan terus mendiamkan diri kerana sibuk dengan urusan dan pengertian hidup.

Setelah tujuh tahun mencari erti hidup yang tak kami jumpai. kami kembali untuk memperjuangkan apa yang kami juangkan. Hello friends!

Oleh itu, pengunjung blog ini, saya wajibkan membeli demo album mereka. Kalau tidak beli, tak mau kawan.( Ini satu ugutan )

Saya tidak menyumbang banyak terhadap penghasilan album mereka selain memberi sokongan sokongan dan sokongan. Selain menemani Jai mengambil groovebox di Melaka, atau menyediakan model untuk cover album (si budak cilik itu, anak saudara saya) atau menghabiskan hidangan di Murni nanti, ada satu sokongan lagi yang saya beri pada mereka. Jadi kalau kamu-kamu mahu tahu, haruslah membeli demo CD mereka. Eh bukan harus. WAJIB.

Demo CD + Cerpen disebalik lagu Nyanyian Jalanan = RM5. Hanya RM5 sahaja. Ini cover albumnya.


 

Kalau kamu orang Temerloh dan sewaktu dengannya, apakata pergi sahaja di Arjuna Studio, taman perindustrian mentakab (area belakang dboss). Nyanyian Jalanan akan lauching demonya di sana pada 1 Mei 2010 ini. Beli demo dan tolong kata ” Nak sign…..” Jangan lupa tau. Itu maknanya kamu tahu mengenai Nyanyian Jalanan dari blog ini.

Diulangi sekali lagi pada 1 Mei ada launching demo Nyanyian Jalanan ya. Bukan Nyanyian Hujan. Jangan keliru disitu. Nyanyian hujan mungkin akan terbitkan kumpulan puisi emo sahaja.

Notakaki : Saya suka mereka melancarkan album mereka di Arjuna Studio. Kalau Arjuna dengar mesti dia suka juga.

Notatangan : Agak-agaknya apa yang saya sokong ya?

14 thoughts on “Promosi : Demo CD Nyanyian Jalanan”

    1. Jai : ah.. aku tak nak edit entri ni. Biar jadi doa. mana tahu kau keluarkan album. ha.. mana tahu kan..🙂 kata itu doa🙂

      Ops.. ala.. kantoi la kau ni. aku baru nak suruh pembaca blog berteka-teki..🙂

      Like

Tinggalkan Jawapan

