Mari kita menjawab soalan…


Tidak cukup dengan buang masa di facebook, maka saya akan cuba membuang masa lagi disini.

Siapa yang ada soalan, boleh tanya saya. Soalan ya, bukan kenyataan atau pernyataan. Ha… Soalan yang sangat baik, menarik hati, meninggikan intelektual dan  membuatkan boleh bertukar-tukar fikiran (wah! baca ayat disebelah pun dah gerun) akan ditulis sebagai entri di blog ini.

Tak menarik kan tawaran ini? Aih. Apa nak buat. Saya blogger miskin je. Iklan nuffnang pun tak ada. Jadi saya tawarkan kata-kata sahaja lah. sebab itu sahaja yang saya ada 🙂

Jadi jangan malu-malu. Soal-soal lah 🙂

http://www.formspring.me/ainunlmuaiyanah.

4 thoughts on “Mari kita menjawab soalan…”

Tinggalkan Jawapan

