Selamat Hari Raya


Macam biasa.

Tiba hari raya, semua blogger-blogger mesti mengucapkan selamat hari raya dan meminta maaf.

Penat saya cari gambar yang sesuai untuk diletakkan di blog. Yelah, saya mana ada kamera canggih (DSLR la, yana) nak tangkap gambar cantik-cantik. Jenuh cari yang tak ada ketupat,lemang atau pelita. Sebab saya memang tidak beraya dengan ketupat, lemang selain nasi impit yang enak. Nyum. Balik kampung nak masak nasi impit yang harum dan dibalut dalam daun pisang. Eh eh, lari topik pula.

Oleh itu, pilih sahaja gambar ini.


Selamat hari raya aidilfitri kepada semua pembaca blog birungu atau selalu orang panggil nyanyian hujan dan yang mengenali saya. Kalaulah saya ada menulis entri yang menyakitkan hati, emosional serta menggangu sensitiviti hati nurani, saya benar-benar mohon maaf.

Sesiapa yang hendak ajak ke rumah, sila tinggalkan mesej di inbox. Radar kawasan hanyalah selangor dan kuala lumpur. Jauh-jauh tak dapat la. Sebab kena simpan duit untuk kembara kenduri kahwin kawan-kawan (maknanya lebih daripada satu orang) selepas raya.

Oh ya, mana yang dekat dengan rumah saya, jemput datang rumah. Tapi rumah saya tak ada kuih raya. Hehe.. ada nasi impit sahaja.

Oh ya, tahun ini baju raya saya warnanya biru. Jadi sesiapa yang terjumpa saya dan memakai baju ungu, bolehlah cakap begini, “hari ini kau berbaju biru dan bajuku ungu.” hihihi


4 thoughts on “Selamat Hari Raya”

Tinggalkan Jawapan

