Panduan mendapatkan Antologi Surat Cinta Kita


Catatan kepada sesiapa yang merasakan surat cinta penting untuk dibaca, sila teruskan pembacaan. Kepada yang merasakan subjek itu sia-sia, berhentilah membaca kerana masa anda akan sia-sia.

dirompak dari blog binfilem.com

Langkah pertama :

Sila datang ke majlis KISS short-film screening & ROJAK (Versi BM) launch, Black Box, Solaris, Jalan Dutamas pada 22 Februari, 8.30 malam. Kemudian, sila jumpa Ridhwan Saidi dan tanyakan buku Antologi Surat Cinta Kita itu. Keluarkan RM20 dan bayar. Selepas itu, kamu boleh sahaja membaca surat-surat cinta yang mungkin pelbagai rupa dan warna. Surat yang saya tulis ada di muka surat 91 (kalau tak silap). Judulnya : Surat Kepada Mantan Kekasih Ketika Ulang Tahun Perpisahan.

Langkah kedua :

Boleh pesan melalui saya. Saya akan tolong kamu ke majlis itu dan tolong beli untuk kamu. Pesan dengan bayaran sekali ya. E-mel saya melalui ainunl.muaiyanah[at]gmail[dot]com yang kamu mahukan buku itu dan saya akan balas dengan nombor akaun untuk urusan pembayaran. Jika kamu beli dari saya, mungkin ada cenderamata dan hadiah dari saya semasa saya kirim atau beri buku itu kepada kamu.

Langkah ketiga :

Langkah ini hanya boleh dilakukan selepas 22 Februari, iaitu memesan melalui Ridhwan Saidi sendiri.

 

 


Untuk maklumat lanjut sila ke sini

Blog Bin Filem

Maklumat Acara

KISS short-film screening & ROJAK (Versi BM) launch

4 thoughts on “Panduan mendapatkan Antologi Surat Cinta Kita”

Tinggalkan Jawapan

