Pasca ASCK


Akhirnya Antologi Surat Cinta Kita di tangan saya.

Beli khas dari tangan Ridhwan Saidi di Solaris, Dutamas selepas KISS short film screening & Rojak (BM) launching.

Ini judul surat saya.

Surat Kepada Mantan Kekasih Ketika Ulang Tahun Perpisahan

 

Rupanya perasaannya sangat aneh apabila membaca tulisan kita si atas kertas kuning yang bukunya dijahit sendiri (oleh Ridhwan Saidi). Saya sangat suka bau kertas, dan kertas kuning itu jenis kertas yang saya paling suka.

Apabila membaca tulisan sendiri atas kertas itu, perasaannya jadi sangat sayu, melankolik, sedih. Dalam ASCK, ada beberapa surat yang saya suka. Biarlah surat-surat yang saya suka itu tidak dinyatakan di sini.

Saya tidak akan meletakkan versi surat ini dalam blog sampai bila-bila. Siapa mahu baca boleh dapatkan daripada Ridhwan Saidi. Cara pembelian boleh dibaca disini. Bukan apa, projek D.I.Y kita harus sokong kan?

Sesiapa yang sudah membeli, selamat menikmati surat ini.


Notakakitangan: Jangan membuat spekulasi bukan-bukan tentang judul surat ini dengan kehidupan saya yang tenang aman dan sentosa. Hi hi hi.

2 thoughts on “Pasca ASCK”

Tinggalkan Jawapan

