Trivia Ulang Tahun


Saya jarang menulis tentang ulang tahun kelahiran. Entah apa. Untuk tahun ini, sepanjang seminggu, bermula hari ini, saya akan cuba menulis trivia-trivia berkaitan dengan diri saya dan ulang tahun.

Mungkin ada yang tak pernah saya tulis, mungkin ada yang pernah saya tulis.

Semoga saya punya hati yang kuat dan masa yang cukup untuk tulis semua itu

Huwa!

Nak cuti ketika hari ulang tahun, pun tak boleh. Masa, kau sangat kedekut dan kejam, ok!

 

Notakakitangan : mengharap tanggal 14 Mac nanti, melalui hari yang indah, bermula secawan kopi pun mungkin sudah membahagiakan.

4 thoughts on “Trivia Ulang Tahun”

Tinggalkan Jawapan

