Rumah Buku


Catatan kepada bakal suami saya (yang saya sendiri masih tak tahu siapa)

Saya hanya punya permintaan yang sederhana. Bolehkah jika saya menghias rumah dengan buku berserta raknya? Daripada ruang tamu mengalir ke bilik tidur serta ruang dapur juga? Bolehkah kalau saya tidak hias rumah kita nanti dengan segala macam bentuk konsep minimalis ke moden eropah ke moden kontemporari atau apa sahaja istilah tata hiasan dalaman yang saya sendiri tak faham. Boleh kan?

Dan saya berharap tidak kisah kalau menghabiskan duit untuk membeli buku. Boleh kan?

Kalau awak ada duit lebih, buat rumah macam bawah ini menarik juga!

Heh!


Sumber : http://morita-arch.com/selected-works/houses/shelf-pod  

 

 

4 thoughts on “Rumah Buku”

  1. kalau aku tinggal dalam tu, belum tentu aku mampu penuhkan rak-rak tu dengan buku.
    Maksud aku buku yang berkualiti la, kalau yang tak berkualiti sehari semalam pun dah boleh penuh.

    sebenarnya aku dah pernah tengok dah gambar-gambar ni. Dan impression pertama dah tentulah…Wow !!! bestnya kalau rumah aku macam ni

    Like

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s