Cenderawasih – Kecintaan Yang Baharu


Akhirnya, saya sudah ada Cenderawasih di tangan. Tentu sahaja selepas menulis entri Permintaan Sederhana, saya mencari sketch book yang akan membuatkan saya jatuh cinta tanpa perlu rasa ragu-ragu. Buku sketch book yang saya namakan Cenderawasih tentu sahaja akan menjadi kecintaan saya yang baharu, selain Arjuna, Sucy Musalmah, Marion dan Q.

Di dalam Cenderawasih, saya berharap akan menjadi kamar yang saya lukiskan kata-kata di dalamnya. Suatu hari, dengan harapan akan menjelma menjadi sekumpulan rangkaian kalimat indah.


Seperti dalam kata penutup yang ditulis oleh pemberinya

“Semoga setiap hari kau punya kamar untuk mencari kata-kata yang sederhana”

2 thoughts on “Cenderawasih – Kecintaan Yang Baharu”

Tinggalkan Jawapan

