Tentang Penolakan


Kadangkala saya lepaskan bukan kerana tidak cukup bagus untuk saya tetapi selebihnya saya tidak mahu mereka terluka.

Kerana untuk seseorang yang sudah serumit ini, saya risau mereka akan berusaha terlalu berlebihan untuk merungkai pemikiran saya yang sesederhana ini.

Yang pemikiran serumit ini adalah sesederhana untuk saya.

Atau jika mereka bersungguh-sungguh mahu, sanggupkah untuk mereka melukakan hati sendiri demi untuk saya? Kerana untuk saya jawapannya ya, tetapi bagaimana dengan mereka?

Pilihannya: saya ingin memilih untuk bersendiri. Tetapi saya juga punya cita-cita, punya anak kecil yang nakal dan lucu. Bersama kamu.

Tinggalkan Jawapan

