Tentang Komen Kepada Masalah


I

Antara siri TV yang saya suka selain SHERLOCK dan CSI ialah THE BIG BANG THEORY. Ulang banyak kali pun mesti akan gelak. Sesiapa yang nerd dan baca komik, mesti akan suka sitcom ini🙂

II

Ada orang datang bertanya kepada saya, bertanya komen terhadap beberapa masalah yang ditimbulkan di sekeliling saya. Juga hal-hal isu semasa yang membakar di timeline Facebook saya.

Saat ini, saya teringat jawapan Howard (salah satu watak dalam The Big Bang Theory) semasa dia berada di angkasa kepada isterinya, Bernadette. Ketika itu Bernadette menyuruh Howard menjelaskan kepada ibunya, bahawa mereka tidak akan tinggal bersama ibunya selepas Howard balik dari angkasa.

“Let me share something, I’ve learned since i got here, You realize, how small your problem are, when you’re looking down on them from space”

4 thoughts on “Tentang Komen Kepada Masalah”

Tinggalkan Jawapan

