Cara Sederhana Membeli Buku “Sepetang di Kafe Biblioholic”


I

Sudah dua bulan buku Sepetang di Kafe Biblioholic, beredar di pasaran terbuka dan atas talian. Saya menerima beberapa emel yang ingin membeli Sepetang di Kafe Biblioholic dari saya. Saya perturunkan cara mudah membeli buku tersebut

  1. Pembayaran

    Masukkan sejumlah RM24 (harga buku selepas diskaun 10%-RM18+kos pos laju RM6) ke dalam akaun CIMB, 12010362126529 (Ainunl Muaiyanah bt Muhammad Sulaiman)

  2. Emel

    Mohon kirimkan emel berjudul “Ingin Membeli Buku Sepetang di Kafe Biblioholic” kepada ainunl.muaiyanah[at]gmail[dot]com. Kirimkan bersama butir-butir berikut

    -Bukti pembayaran

    -Nama penuh

    -Alamat

    -No telefon

    -Nama yang ingin ditulis di dalam buku (untuk tandatangan penulis)

    -Pilihan minuman: Teh atau Kopi

    -Permintaan, sekiranya ada (seperti kiriman kepada kawan/kata-kata khusus)

  3. Kiriman Emel Balasan

    Saya akan mengirimkan emel balasan beserta dengan tracking number Pos Laju.

Pembelian buku ini melalui saya akan mendapat sebuah buku Sepetang di Kafe Biblioholic (bertandatangan) + satu paket minuman pilihan (kopi atau teh) + tanda mata (penanda buku buatan sendiri).

II

Kalau ada yang inginkan pembelian secara C.O.D. sekitar Kuala Lumpur, boleh juga maklumkan kepada saya melalui emel tersebut. Nanti kita berbincang secara lanjut. Pembelian melalui C.O.D. berharga RM18 dan masih juga mendapat pakej seperti di atas.

III

Anda juga boleh membuat pembelian terus melalui penerbit saya, JS Adiwarna di laman sesawang berikut: www.jsadiwarna.com. Klik di bahagian pesanan ya


IV

Bab awal buku ini, boleh dibaca di sini. Hehe. Selepas membeli novel, boleh gunakan cara-cara menikmati novel ini melalui entri ini pula.

9 thoughts on “Cara Sederhana Membeli Buku “Sepetang di Kafe Biblioholic””

    1. Helmi Ahmad : Kalau cash deposit, boleh lampirkan gambar resit. Tapi kalau bayar dari CIMB ke CIMB guna CIMBclicks, mohon letakkan emel sebagai notification. Apa sahaja pun tak apa, asalkan saya boleh tahu siapa yang bayar🙂

      Like

Tinggalkan Jawapan

