Pra Acara: Hello Poetry 2.0 dan Pasar Mbak


Sabtu ini, 8 Mac, sempena Hari Wanita Sedunia, saya telah dijemput membaca beberapa buah puisi untuk acara Hello Poetry Vol 2. Acara ini dianjurkan oleh SenoritaZine dan Frinjan dengan bertemakan “Wanita dan Sastera”

Saya akan membaca puisi dalam jam 3.30 petang. Ada beberapa sebab kenapa anda kena datang acara ini

  1. Boleh dating! Kalau nak beli buku saya “Sepetang di Kafe Biblioholic” pun boleh. Atau nak dating bersama sambil dengar bacaan puisi pun boleeeehhh.
  2. Saya jarang muncul di khalayak. Suara saya tidaklah begitu sedap dan sebenarnya saya sedikit segan dan gementar hendak baca-baca puisi ini. Jadi, ini peluang yang jarang ada untuk dengar saya membaca puisi. Hahaha. Ecehwah!
  3. Ramai perempuan cantik, berbakat, suara sangat sedap, puisi indah untuk anda dengarkan pada petang itu
  4. Di samping itu juga ada Pasar Mbak, penjualnya perempuan dan barang jualannya dari buku, ke kraftangan sehingga buku. Ada hampir 30 penjual tau

Jumpa sabtu ini ya…

Maklumat lanjut acara, boleh diikuti seperti di bawah

FACEBOOK Acara

FACEBOOK FRINJAN

INSTAGRAM FRINJAN

INSTAGRAM SENORITA ZINE

TWITTER SENORITAZINE

TWITTER FRINJAN

Gunakan #HelloPoetry ya untuk kemas kini atau kongsi maklumat acara ini sama ada di twitter ataupun Instagram


Mereka buat poster saya untuk acara ini. Menangis tengok sebab comel sangaaat dan Nampak usaha yang gigih dan berdedikasi! Itu sebab kelima kenapa mesti datang acara ini!!!

Sekarang, saya nak bertapa. Sebab tengah fikir, puisi apa saya nak baca untuk acara ini.

Tinggalkan Jawapan

