SEMBANG PUISI: bersama Pemenang Utama Hadiah Sastera Kumpulan Utusan 2013



I Ehem, awalnya ketika menerima jemputan ini, saya ingat, saya jadi tetamu, dengar apa yang orang kupas tentang puisi saya. Begitulah pemahaman, saya pun setuju sahaja. Tanda sokongan🙂

Tapi rupa-rupanya saya kena sembang sekali. Saya rasa macam kecil saya di kalangan dua orang pemain besar dunia kepenyairan tanah air dalam puisi-puisi yang bernafas islami.

Menurut penganjur, Sembang Puisi ini merangkumi beberapa topik perbincangan seperti di bawah:

Topik perbincangan:

1) Proses kreatif dalam penulisan

2) Perkongsian pengalaman

3) Estetika dalam penulisan puisi.

4) Apa-apa saja tentang puisi…

Mungkin saya akan berkongsi apa-apa yang saya tahu tentang puisi, tetapi yang lagi menarik, anda boleh tanya banyak tentang puisi kepada dua taiko dunia kepenyairan ini.🙂 Jemput datang🙂 Maklumat lanjut acara klik ayat ini

Tinggalkan Jawapan

