Sesi Bersama Penulis – Ainunl Muaiyanah Sulaiman & Enche Lah


image

Ehem, maaf kalau entri ini sungguh tertunda. Esok saya ada Sesi Bersama Penulis di reruai ITBM, bermula jam 11.00 pagi-12.00 tengah hari.

Sesi ini khusus untuk mempromosi kumpulan puisi pertama saya Perempuan Bulan Perempuan Hujan yang baru sahaja terbit dua hari lalu 😊

Sesiapa yang ingin membeli dan mendapatkan buku ini boleh datang ke sesi bersama saya dan teman penulis saya 😊. Buku kecil ini hanya berharga RM20 (sebelum diskaun)

Ehem, sebelum itu, gambar kulit bukunyaaaa. Tadaaaaa

image

4 thoughts on “Sesi Bersama Penulis – Ainunl Muaiyanah Sulaiman & Enche Lah”

  1. “Perempuan Bulan Perempuan Hujan” mengimbau kenangan
    Yana teruskan usaha kamu. Saya nantikan novel yang bermotifkan biodiversiti.
    huk..huk.. Nak simpan ke anak cucu.

    Like

Tinggalkan Jawapan

