Acara: #DalamGaleri Siri 2: Puisi Gelombang Baru


dalam galeri

Mulai minggu depan, jadual saya penuh sekali denagn pelbagai acara yang mana saya terlibat dan melibatkan diri. Jadi saya akan kongsikan satu per satu acara sepanjang minggu depan ya.
・・・
Projek Rabak mempersembahkan

‪#‎DALAMGALERI‬ SIRI 2: Puisi Gelombang Baru

sebuah discussion intim

Jack Malik (moderator)
Wani Ardy
Ainunl Muaiyanah
Azhar Ibrahim

12 Disember 2015
Sabtu, 3 petang
‪#‎ProjekRabakGallery‬

3.39, 2nd Floor, Wisma Central, 50450, Jalan Ampang, Kuala Lumpur.

Masuk + ilmu percuma!

Nota:

  1. Wisma Central ini betul-betul sebelah KLCC, berhadapan sipi dengan Avenue K. Wisma ini tampak rendang sahaja, depannya ada kedai mamak, kedai jual kereta. Ia sebuah bangunan lama yang ikonik. Waze dan Google akan membantu anda semua menemui saya di sana🙂
  2. Kali ini saya bergandingan dengan penyair idaman hati, Wani Ardy yang popular dengan buku Langit Vanilla & Mesin Cahaya Masa dan juga Azhar Ibrahim yang baru sahaja berumah dan bertangga. Azhar Ibrahim atau nama di twitter, , orang penting di sebalik Zine Satu Malam, @zinesatumalam
  3. Topik Puisi Gelombang Baru buat saya teringat buku Usman Awang: Gelombang dan juga puisinya Kekasih, akan kuanyam gelombang-gelombang menjadi hamparan ranjang tidurmu. 🙂

Tinggalkan Jawapan

